השתלת שיער Choi pen

טכנולוגיית choi pen  היא טכנולוגיה פורצת דרך שמבוצעת בהצלחה רבה ברחבי העולם. קדמו לכך מחקרים רבים על גברים ונשים שסבלו מנשירת שיער.

החוקרים מצאו דרכים ייחודיות לטפל בבעיה וליצור מציאות חדשה של שיער הנראה טבעי לחלוטין, שיער שופע בכל במיקומים הבעייתיים בהיקפו של הראש.

האנשים שהתנסו בכך טוענים כי הפעולה הזו יצרה שינוי מהותי בחייהם, הם מרגישים הרבה יותר נינוחים, מרוצים, מלאי סיפוק והביטחון העצמי חזר אליהם ובגדול וכל זאת בזכות השיער השופע המזכיר את נראותם כשהיו צעירים.

מה זה בכלל עט Choi

עט choi  הוא כלי העבודה של הטכנאים המבצעים את השתלת השיער. זוהי מחט המזכירה בנראותה צורה של עט. בקצה המחט שעובייה בין חצי מילימטר, למילימטר וחצי קיים חלק חלול ועליו מועמסים השתלים המיועדים להשתלה על הקרקפת של הלקוח. בזכות השיטות הטכנולוגיות המתקדמות שבזכותן יוצרה מחט זו, קיימת בה אפשרות לשתול כמות גדולה מאד של שתלים בצפיפות רבה ולכן מרקם השיער אינו מסגיר את הפעולה שבוצעה כיוון שאין קרחות כלל, כל השטח מכוסה לחלוטין.

גברים רבים מעוניינים שצמיחת השיער תהיה מעובה יותר באזורים ספציפיים כמו השפם או הזקן ונשים מעוניינות לעבות את הגבות שכמות השערות שבהן היא דלילה במיוחד בגיל מבוגר. המחט מסוגלת לבצע השתלות בנקודות המבוקשות הללו וליצור מהפך בנראותם.

התהליך הטיפולי

אם מדובר על השתלה על כל היקף הראש, ההשתלה נמשכת במשך יומיים. בכל יום מבצעים השתלות במשך 8-6 שעות, מספרם הכללי של ההשתלות ביומיים האלו הוא בין 6000-3000 שתלים. כדי שהפעולה לא תכאב במקומות הרגישים בראש, נוהגים הטכנאים לבצע הרדמה כללית  (דרך הוריד) ולאחריה פעולת הרדמה מקומית (על הראש באזור המיועד לקצירה והשתלה). בזכות האלחוש הלקוח לא חש בפעולה כלל ואפשר לבצע אותה באופן רציף וללא כאבים.

הטיפול נעשה במצבו הקיים של הראש והשיער, אין צורך לגלח את הראש לקראת הטיפול. פעולות השתילה אינן גורמות לנזקים, דימומים, צלקות או סדקים ותקופת ההחלמה מאד מהירה.

צפיפות השיער

התכונה הייחודית של עטי choi היא היכולת לבצע שתלים רבים בצפיפות עצומה, – 200 שתלים על שטח שגודלו כ –ס"מ וזאת במקביל לשיער הטבעי שנותר על הראש. למרות הכמות הגדולה של השתלים לא נגרם כל נזק לשיער הטבעי.

לאור כל ההצלחות והטיפולים הקלים יחסית, שיטה זו מומלצת מאד לכל מי שמעוניין בעיבוי שערו בכל חלקי הראש או בחלקים מסוימים.

בואו והצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו !