השתלת שיער בטכנולוגיית FUE בקליניקת אסתה פאלאס

השתלת שיער בשיטת FUE

שיטת FUE  להשתלת שיער, פעילה כבר כחמש עשרה שנה בארצות רבות בעולם ובעיקר בטורקיה. מטרת השיטה היא לבצע השתלות שיער מתוך השיער הקיים כך שמצד אחד לא יותירו צלקת ומצד שני יהיה ללקוח שיער רב על כל ראשו.

לקוחות רבים ובעיקר גברים, הבוחרים בתספורת קצרה לאחר ההשתלה, הרתיעה העובדה שאולי עקב הצלקת תיחשף פעולת השתלת השיער שהם ביצעו. הצלקות שנלוו לטיפולים שונים בעבר מנעו מהם לבצע את ההשתלה.

השיטה החדשנית אינה מותירה כל סדקים או סימנים ולכן זה גורם המרגיע אנשים רבים שחששו מאד מהטיפולים. השקט הנפשי בעניין זה, הוא זה שמזרז אצלם את קיומו של הניתוח.

שיטת העבודה

בתהליך זה כמה שלבים:

  • התהליך מתנהל כניתוח לכל דבר ולכן קודמות לו הכנות בסיסיות כמו מדידת חום בדיקת לחץ הדם וכמה בדיקות נוספות. אם כל הבדיקות תקינות, אפשר להמשיך ולבצע את הניתוח
  • מגלחים את כל ראשו של המטופל, או לחילופין את חלקו של הראש המיועד להשתלה על פי תכנית ההשתלה המיועדת.
  • מבצעים הרדמה מקומית כדי שהמטופל לא ירגיש דבר מהתהליך כולו.
  • שולפים בכל פעם כמה יחידות בודדות של זקיקי שיער מראשו של הלקוח באמצעות אגרוף שקוטרו כ – 1 מ"מ. כל הזקיקים נבדקים במיקרוסקופ כדי לעמוד על טיבם ועל איכותם. אם מדובר בשערות תקינות ממשיך הניתוח והן מפוצלות לכמה קבוצות של שערות המיועדות להשתלה במיקומים שונים ברחבי הגולגולת.
  • לאחר מכן מבצעים את ההשתלה של מלוא אורך השערה לעומק המקום בצורה עדינה אך יציבה כך שהשערה לא תיתלש.
  • השלב האחרון הוא ניקוב האזור החשוף כולו ומילויו בזקיקים רבים על פי הצורך.
  • שיטה זו אינה מותירה כל זכר לכך שבוצעה השתלה וצמיחת השיער נראית טבעית לחלוטין.
  • האזור שממנו הוצאו הזקיקים מקבל טיפול רפואי מיוחד כדי לזרז את משך ההחלמה, ללא כאבים במידת האפשר.

השיטה שמוכיחה את עצמה שוב ושוב בכל העולם, הפכה את מושתלי השיער בשיטת FUE לאנשים הרבה יותר רגועים, מרוצים מנראותם ומחיוניותם.

השיער הוא גורם מהותי בחיצוניותם הן של הגברים והן של הנשים ולכן הם מייחסים לו משנה חשיבות, מטפחים אותו ודואגים לנקות ולהזין אותו כראוי בכל זמן אפשרי.

השיער השופע לאחר הניתוח משמח אותם מאד, הם מרגישים הרבה יותר בנוח כשהם נמצאים עם אנשים בודדים או רבים. הביטחון העצמי שלהם חוזר להיות כפי שהיה בעבר והם נמצאים רוב היום ברמה אנרגטית גבוהה ובשמחת חיים.